Гарантія і сервіс

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАлежної якості

Також звертаємо увагу на те, що згідно  ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів".

«Споживач має право обміняти непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задоволений його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використано за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і якщо ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.»

(Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості)

Тому, якщо Ви не впевнені, що вибраний вами матрац підійде за будь-якими параметрами НЕ РОЗПАКУЙТЕ його. Ви можете випробувати його кілька ночей в упаковці.

З тієї ж причини матраци у вакуумній упаковці відповідної якості після розкриття упаковки поверненню або обміну не підлягають.

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЗАПАХ

Більшість виробників матраців українського та зарубіжного виробництва при виробництві ортопедичних матраців використовують клей на основі ацетону або інших розчинників. Клей застосовується для скріплення різних шарів між собою.

На виробництві відразу після виготовлення матраци упаковуються в поліетиленову упаковку.

У зв'язку з цим після розкриття упаковки ви відчуватимете виражений запах розчинника.

Ацетон та інші розчинники, що використовуються у виробництві матраців, є високолетучими речовинами, які безслідно і повністю вивітрюються з матраців від 1 до 3 діб. Переважна кількість розчинника вивітрюється протягом перших 6-8 годин.

У зв'язку з цим рекомендуємо:

  1. Відкривати упаковку матраца з ранку для максимального провітрювання матраца до ночі.
  2. При можливості не спати на матраці перші 24 години.
  3. Перший час спати при відкритій кватирці.
  4. Обмін матраців, які мають запах, здійснюється в тому випадку, якщо виражений запах залишається через 3 доби з моменту розкриття упаковки матраца.

Також звертаємо вашу увагу, що природні матеріали (латекс, кокосова койра, морські водорості, кінський волос, верблюжа і овеча вовна та ін.) можуть мати свій специфічний запах. Тому людям із загостреним нюхом рекомендуємо попередньо відвідати наш виставковий зал.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Всі претензії по придбаних товарах направляйте на e-mail: info@planetamatrasov.com.ua